Torsdag 5/3

Helg imorgon, underbart! Idag har jag legat hemma hela dagen, var så hängig imorse så det blev inge jobb för mig och det
blir inge jobb imorgon heller, ska vila upp mig så jag orkar jobba på måndag för då kommer alla skouppackare så då blir det full rulle. Har känt mig hängig hela veckan så måste försöka sova bort skiten jag har i kroppen. Är hos min kära far nu men ska börja fara hem på ett tag, erica är och jobbar, hon slutar halv 9 så då ska jag gå och möta henne sen ska hon sova hos mig, det blir myyys. Har lite planer för helgen! Imorgon ska jag försöka sova så mycket som möjligt sen på kvällen ska jag till tina, hon ska ha födelsedagsfika åde för hon fyller 19 den 15 mars och sen blir det utgång för dom som vill men då ska jag nog fara hem och chilla tänkte jag sen på lördag kanske faster och stig kommer förbi och hälsar på och sen på eftermiddagen/kvällen ska jag till elin, hon har fyllt år förra veckan så hon skulle typ ha middag. Jag får se vad som händer på söndag, det blir nog bara att chilla och sen på kvällen ska jag till pontus och kolla våran sista seriematch i div 2 mot sunderbyn. Tänkte gå och vara lite social med pappsen nu men ni får ha det så bra och ha en trevlig helg :)

Puss & Kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0