Bokat & klart!

Känns underbart att jag nu har bokat en resa till mina kära syskon i Nyköping, far dit 8:one Juli, dagen efter min födelsedag. Var sjukt jävla deprimerad igår men nu mår jag lite bättre, har mina dagar då jag verkligen vill gräva ner mig, men jag vet att jag klarar det, jag har gått igenom så otroligt mycket och under en såpass lång period så varför skulle jag inte klara av det liksom? Men när man väl är deprimerad så är allt åt helvete och man vill bara försvinna bort från allt, men man klarar mer än vad man tror. Aja, ska gå och lägga mig i soffan nu och se schlager, det är semi ikväll så vi får hoppas att Sveriges bidrag går vidare till finalen på Lördag. Byyye!


Kommentarer
Postat av: Mirry

Hur går det för Malena Ernman i ESC?

Tyck till på vår söta blogg :)



www.arntyochmirry.se

2009-05-13 @ 10:05:47
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0