Lördag 16/5

Ja, då var det Lördag. Kom precis in från ballis, har suttit ute och solat i bikini och det var underbart, nu är sommaren äntligen på g. Gårdagen var mycket trevlig, det blev lite ändrade planer. Skulle ta en powernap men slog av klockan när den ringde så vaknade 2 timmar senare och då var klockan 20.00, hade verkligen ingen lust att göra nå men det slutade med att jag cyklade till Mia där Bella, Sandra och Emelie var. Efter en timme eller nå så började vi shotta, jag hade verkligen inte tänkt att dricka men det blev lite impuls, sen drog vi in till udden och kom hem till Mia klockan 5 på morgonen så har typ fått 1 timmas sömn inatt. Men jag överlever alltid, ska gå och duscha nu för sen har jag lagavslutning med laget, vi ska bowla och käka pizza så det blir kul och efter det ska jag och sis promenixa till Olivia sen ska vi tre promenera vidare till mig där det blir schlagermys. Hoppas ni också får en mysig kväll! :]


Malena Ernman - La Voix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0