Lördag 23/5

Godkväll!
Jag är enormt trött och sliten efter gårdagen, jag och Hanna skulle bara chilla och mysa hos henne i Boden men det blev ändrade planer så vi for till Luleå en sväng, hennes kompis fyllde 20 så det blev fest iallafall sen vid halv 1 fick vi skjuts till Boden, drog på ice en sväng, gratis inträde och det var seriöst dött som fan. Den senaste tiden har det varit värdelöst där, ingen ids gå dit nå mer för att det suuuuger. Aja, nu är jag hemma och chillar, käkade precis. Ska till Frida Aili på fest med Mia och gänget men vet inte om jag orkar, funderar på att mysa i soffan och äta nå gott istället, har ingen ork att fara någonstans. Ska gå nu, ha en mysig kväll :} ciaaao!

Jag, i norra hamn :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0