Man mår som man förtjänar!

Ja, fyfan. Kan då säga att jag är enormt trött och sliten efter gårdagen, fick mig tre timmars sömn inatt så det är inte så konstigt. Gårdagen var grymt rolig, var först hos Mia och förfesta sen drog vi vidare på kafelino :} Har inte gjort så mycket idag, gick till mami och solade på ballis ett tag sen så for vi och lämnade Erica hos papi sen for jag och mamma vidare till willys och handlade och nu strax ska jag börja baka. Kommer förmodligen däcka jävligt tidigt ikväll, men det är bara bra eftersom jag ska upp och jobba imorgon. Efter jobbet bär det av till Hanna, blir där till på Lördag :) ska bli skönt och få komma bort från Luleå ett tag, även fast det bara är en dag. Haha!

Ska överföra lite bilder från gårdagen nu, uppdaterar senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0