Måndag 11/5

Tjabba!
Idag är det måndag, det innebär en ny vecka med nya möjligheter. Min kära syster drar till Sthlm på typ två timmar, är grymt avis, hon ska se Beyonce på onsdag men det är hon värd :) Håller på med middagen just nu, sen ska jag cykla till helex, ska och träna med Fenny. Är jävligt trött just nu men hoppas jag piggnar till när jag har fått lite mat i magen. Efter jobbet mötte jag upp Fenny, vi kollade runt lite på stan sen gick vi på mat & prat och fikade, mycket trevligt. Kommer bli riktigt lugnt ikväll, efter jag har tränat kommer jag förmodligen däcka, är så otroligt trött och hinner inte med någon powernap. Har inte tid och sitta här nu, måste käka! Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0