Morsdag!

Godkväll!
Idag är det morsdag men jag har inte hunnit fira min kära mor, jag och Erica ska bjuda ut henne på middag i morgon så det blir mys. Är grymt trött just nu, funderar starkt på att gå och lägga mig men ska duscha och äta kvällsfika först för imorgon börjar en ny vecka och då blir det att jobba. Här kommer en liten sammanfattning av min helg.
Fredag: Jobbade, var hundvakt sen for jag hem och fixade mig sen for jag vidare till Sandra, umgicks med mjölkisgänget och sen cyklade jag in till stan och mötte upp Fenny, vi strosade runt på gatufestivalen och väntade på att skaburbian skulle börja spela sen promenixade jag och Sanna hem till mig på natten. Hade grymt kul den kvällen iallafall :)
Lördag: Började dagen med att vara hundvakt några timmar, gick på en lång prommis sen for jag hem, Mia kom och hämtade mig och sen drog vi till Mjölkis, var hos Soffe där det var fest men vi var nyktra. Jag sparar mig till nästa helg ;)  
Söndag (idag): Klev upp innan 10, började tvätta och städa i läggan sen satt jag på ballis och stekte ett tag innan jag mötte Sanna utanför coop, vi gick och käkade på Ericas jobb sen gick vi hem till mig och chillade, efter ett tag kom min syster och sen kom Danne också men det var trevligt. Orkar verkligen inte sitta vid datorn nå mer, ska gå och äta lite kvällsfika :) Hoppas ni har haft en toppen helg iallafall. Pussss !


Norra hamn ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0