Söndag 17/5

Kom precis hem från min kära mor, har käkat tacos och umgåtts lite, blir inte att
man ses så ofta när man bor själv osv. Är grymt trött just nu, låg och vilade med mami i soffan ett tag innan jag cyklade
hem men har inte piggnat till så hade lätt kunnat gå och lägga mig nu men det går inte för Linn ska komma hit på ett tag, var grymt länge sen vi hittade på nå så det ska bli kul :) Jag vaknade vid halv 1 idag, kastade på mig träningskläderna och for ut och sprang sen körde jag lite fys, känner mig riktigt duktig och i morgon blir det att köra body pump. Ska hoppa in i duschen nu men ni får ha en mysig kväll! Hoppas helgen har varit toppen för det har min varit :] Puss !

Kommentarer
Postat av: New teammate

Här i blogg-världen kan man tydligen även hitta sina nya teammates (",) Sugen på att ta en fika eller skjuta boll nån dag?

2009-05-18 @ 11:04:40
URL: http://ansku.blogg.se/
Postat av: Anonym

Top bananas! Slå iväg ett meddelande till 073-0246696 så får jag ditt nummer. See ya!

2009-05-19 @ 08:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0