Torsdag 14/5

Godkväll!
Vilket underbart väder det har varit idag, så otroligt varmt :] har varit grymt mycket på jobbet idag så jag jobbade över 2 timmar och 30 min men det gick jätte bra. Efter jobbet gick jag på en prommis med Oliver & Vicke sen tog jag bussen hem. Lyckades däcka på soffan när jag kom hem sen gjorde jag middag och nu har jag precis varit ner i tvättstugan och stoppat på 3 maskiner så ska diska och fixa lite i läggan nu. Känns underbart att det bara är en jobbdag kvar innan helg, ska bli så skönt med lite ledigt. Har lite planer inför helgen, hade tänkt fara till Hanna på lördag men det går inte eftersom vi har lagavslutning men vi får se hur det blir med det. Imorgon blir det jobb som vanligt sen ska jag och gymma med Jasna, var ett bra tag sen vi umgicks så det ska bli kul. Ska ta tag i disken nu, kanske uppdaterar senare.
 

sommaren 08 ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0