Torsdag 28/5

Kom precis till Carina, ska vara hundvakt åt Oliver och Vicke några timmar så jag ska gå på en lång prommis med dom snart :) Är riktigt trött just nu, började jobba 7 i morse och har inte sovit allt för bra i natt så jag har varit riktigt trött på jobbet men det gick bra iallafall. Tänkte fara på helex och gymma ikväll, tränar där Maj ut sen börjar jag på Inpuls.

Imorgon blir det helg, det ska bli så otroligt skönt, ser framemot den som fan även fast jag inte har planerat nå speciellt, det blir häng med mjölkisbrudarna iallafall och sen ska jag nog vara hundvakt så det blir nice. Ska börja ta på mig lite varmare kläder så jag inte fryser när jag ska ut, har dock långkalsonger på mig och det är Maj, det är fan illa.

Vi hörs, uppdaterar senare om jag orkar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0