Torsdag 7/5

Godkväll!
Ser hockeyn just nu, Sverige - Tjeckien och Sverige leder med 1-0, hoppas det håller i sig hela matchen. Kom hem för ett tag sen och är grymt trött. Efter jobbet idag gick jag på stan, gick förbi trudes och köpte värmeskydd till håret sen strosade jag runt lite på stan, hittade dock ingenting men träffade Mia, Bella och Mutte på kultan :) senare tog jag bussen till papi, blev grillat till middag med några grannar, måste säga att det var grymt jävla gott. I morgon drar jag, papi och Erica till stugan och blir där hela helgen så det ska bli grymt skönt. Fernanda och Emil ska bo i min lägenhet medans jag är borta så dom håller ställningarna i läggan ;) haha! Aja, ska packa nu, men ha en trevlig helg :) Pussss!


faster, sis & papi i stugan för några år sedan ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0