Underbart med helg!

Nu är det äntligen helg och jag kan då säga att jag är helt slut i kroppen efter denna vecka. Efter jobbet mötte jag upp Jasna, vi gick och solade sen gick vi vidare till helex och gymmade. Riktigt roligt att träffas, var så länge sen sist :) får se vad som händer i kväll, ska mest troligt vara med Fernanda om jag nu orkar, måste ta en powernap och se hur jag mår efter det, annars blir det bara att vara hemma och ta det riktigt lugnt. Det är inte så konstigt att jag är så trött eftersom jag har jobbat och tränat hela veckan och fått alldeles för lite sömn, så det blir att ta igen allt i helgen. Har hört att det ska bli fin väder hela helgen så jag hoppas på det så man kan få vara ute och sola när man är ledig. Är så less för det är alltid svin fint väder när man jobbar och sen när man är ledig då är det självklart skitväder. Aja, soffan lockar så ska gå och ta mig min efterlängtade powernap nu! :) Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0