Det är inte lätt när det är svårt..

Nu när jag äntligen har tagit mig upp på benen från all jävla skit så är det självklart någon som drar ner mig i skiten IGEN. Jag är så jävla less på att må dåligt, är det någon som har gjort det så är det jag. Vill kunna leva ett normalt liv som alla andra, men nej, jag ska kämpa för att lyckas med allting och nu orkar jag fan inge mer. Har verkligen ingen lust att vara kvar här, allt känns så jävla meningslöst. Hade jag inte trivts så bra på mitt jobb som jag gör så hade jag nog dragit härifrån för länge sen, det ända som gör att jag håller mig kvar här är jobbet. Tur att jag har mina jävla lyckopiller som håller mig uppe litegrann iallafall. Hade tänkt fara och köra bodypump ikväll men det blir nog ingenting, är så jävla ledsen så kommer nog grina till sömns.. Hoppas ni har haft en bra dag iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0