Äntligen heeelg!

Är så sjukt trött efter den här veckan, vi har haft hur mycket som helst på konferensen men det är så kul att det går så bra för mig och min kära chef även fast det är lågkonjuktur :) Har även städat hotellrum i veckan för att typ alla städerskorna har legat hemma och varit sjuka, så det har varit galet mycket. Känns underbart med helg nu men det blir inte så mycket vila för min del, har träning ikväll sen kommer jag förmodligen däcka när jag kommer hem och imorgon har jag ingenting inplanerat förutom en fika med Hanna, ska bli kul och träffa min babe, var ett bra tag sen sist och på söndag blir det jobb + match så jag kommer nog vara rätt slut då men man överlever ju alltid som tur är.

Ska gå och läsa nu sen tänkte jag ta en powernap så jag orkar med min träning ikväll!

Hoppas ni får en toppen helg :) Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0