Äntligen helg!

Är helt slut i både kroppen och knoppen efter den här veckan. Det har varit galet mycket på jobbet så det har blivit en hel del övertid men det är alltid bra att ha sen om man skulle behöva ta ut lite någon gång. Aja, blir en riktigt lugn helg för mig, nästa vecka blir lika hektisk så det blir återhämtning för min del :)

Igår var jag och tog vaccinationsprutan på kyrkans hus så jag är vädligt öm i armen idag och imorse när klockan ringde så vaknar jag upp och har feber men jag tog mig till jobbet och jobbade hela dagen även fast jag var så sjukt hängig. Men är man dumtjurig så är man ;)  

Nu ska jag gå ut på en kvällspromenad med min syster och Vicke :) Hoppas ni får en underbar helg! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0