Ny vecka med nya möjligheter

Halloj!

Då var det en ny vecka med nya möjligheter. Jag började dagen med jobb sen hämtade pappa och sis upp mig och så for vi och kollade på en lägenhet i stan, pappsen kanske ska flytta, men det är ingenting bestämt än :)
Jag vaknade precis, har vilat lite och nu håller jag på i tvättstugan och så måste jag börja med maten. Ska på plannja ikväll med Tina så ska till stan på typ en timme så känner mig lite stressad. Direkt när jag kommer hem från basketen så måste jag gå och lägga mig, ska upp så tidigt imorgon och behöver min skönhetssömn. Har galet mycket på jobbet denna vecka också men det är kul att det går så bra :)

Måste kila nu, pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0