Torsdag 19/11

Tjeeenis!

Ikväll har det äntligen snöat lite, vill bara att all snö ska komma tillbaka för det blir så mycket ljusare, man blir så sjukt deppig av det här mörka och tråkiga vädret. Aja, idag har jag jobbat som vanligt, började 06.30 så jag klev upp 05.15, kände mig ändå hyffsat pigg men sen när jag slutade så for jag hem och då däckade jag självklart i sängen (sov ca tre timmar). Olikt mig, not :p Ikväll har jag bara tagit det lugnt, sett mammas pojkar och paradise hotel och det är alltid lika bra :)

Det ska bli så otroligt skönt med helg imorgon, har endel planer inför helgen:
Imorgon: Jobb och middag med Tina sen utgång :)
Lördag: Tänkte städa och baka lite, sen på kvällen får vi se vad som händer.
Söndag: Då ska jag till Jasna och hälsa på, var ett tag sen sist så det ska bli kul att träffa henne.



Tina & jag, luleå kalaset 08 ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0