Underbart med helg

Är riktigt trött efter den här veckan, när jag kom hem från jobbet däckade jag i sängen och sov ca två timmar så ihelgen blir det riktigt lugnt för min del. Men nästa helg är det planerat för fest, ser framemot det och hoppas på att festsuget kommer tillbaka inom kort. Den senaste tiden har jag inte gjort ett skit, bara jobbat, tränat, sovit och ätit, så jävla boooring :p Men men .. Har inte planerat in så mycket ihelgen heller men det blir väl gymmet på söndag och imorgon ska jag umgås med lite folk, sis, dollan och bodengrabbarna kommer hit så det blir nog riktigt trevligt :)

Måste gå och göra lite nytta nu sen blir det idolmyyys :) Ciaaao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0