Bloggtorka

Det kan man lugnt säga att jag har, jag har verkligen inte haft någon lust att blogga och det här vädret gör ju inte en mer motiverad. Jag hatar verkligen den här årstiden, hösten. Okej, det är jävligt mysigt när det börjar bli mörkt och man kan börja tända ljus för det finns ju inge mysigare, men det är seriöst det enda positiva. Jag blir alltid så sjukt deprimerad under den här perioden.

Sitter och lyssnar på farmors favoritlåtar just nu, i Måndags var det två år sedan hennes begravning ägde rum i Töre och jag saknar henne så obeskrivligt mycket, hon betydde så fruktansvärt mycket för mig och våran relation var väldigt speciell.

Här kommer lite bilder från hennes minnesstund: 

 
  
 
 
  
     
                          Jag älskar dig av hela mitt hjärta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0