Onsdag 14/10

Då var denna Onsdag över och snart ska jag gå och lägga mig. Känner mig inte speciellt pigg även fast jag har sovit tre timmar efter jobbet, är så less på att vara trött och hängig hela tiden, blir riktigt jävla deprimerad av det. Vill kunna träna och röra på mig, mår så otroligt bra av det men när jag inte får/orkar anstränga mig eller nå så blir det bara jobbigt. Har känt mig hängig i snart två veckor så jag har förmodligen en infektion i kroppen som spökar och jag väntar bara på att den ska slå ut snart. Jag hoppas verkligen att jag inte blir sämre för ihelgen blir det att fira Gutte och Johan i Boden och det vill jag inte missa, ska bli riktigt roligt :)

Tänkte gå och lägga mig i soffan och fortsätta se fotbollen nu! Pussis :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0