Onsdag 28/10

Tjenis!

Det var ett tag sen jag bloggade men har inte haft någon lust men nu tänkte jag uppdatera lite :) Jag har inte gjort så mycket den senaste tiden, typ bara jobbat och tränat. Men i Fredags tog jag flyget till Johan, jag spenderade hela helgen där och det var hur mysigt som helst :) Jag kom hem ganska sent i Måndags, ca 24.00 så var rätt trött på jobbet igår, men det gick bra iallafall. Blev en tidig kväll igår så nu är jag utvilad! Pappa kommer och hämtar mig på ett tag och då ska vi hem till han, jag ska börja städa hans lägenhet eftersom han är handikappad (hans hälsena har nästan gått av). När städningen är klar blir det gomiddag sen har jag basket träning.

Ska packa träningsväskan nu! Pusss :] 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0