Söndag 11/10

Hello!

Då var denna helg över och jag har inte gjort något speciellt. I fredags jobbade jag sen blev det plannja med Linn och igår var jag hos mamma, vi åt tacos och tog det lugnt och idag har det inte hänt någonting, jag har sovit hela dagen typ och nu har jag precis sett klart ensam mamma söker. Hade behövt städa lägenheten ihelgen men jag har inte haft någon ork så jag måste ta tag i det till veckan. Imorgon blir det jobb som vanligt sen ska jag och gymma på inpuls, jag har inte hunnit gymma speciellt mycket den senaste tiden för att jag har jobbat och haft basket träningar men jag ska försöka trycka in några pass under veckan. Hoppas ni har haft en toppen helg iallafall!

Måste ta tag i disken nu, ciao :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0