Lördag 26/9

Heej!
Nu är det äntligen helg, så skönt och få vila upp sig inför den kommande veckan så man orkar. Sitter i stan just nu och är hundvakt åt Oliver och Vicke, har varit det sen i torsdag och ska vara det till imorgon :) Missade lagfesten igår pga att jag kände mig så hängig, kallsvettades, hade typ feber och var riktigt slut i kroppen, det kändes som att jag skulle bli riktigt dålig men har sovit väldigt mycket inatt och det blev en tidig kväll igår så nu mår jag ganska bra. Har bara tagit det lugnt idag, varit på en långpromenad med hundarna sen har jag varit hemma en sväng och tittat till katterna osv. Nu håller jag på med middagen sen ska min älskade syster komma hit, vi ska gå på en långpromenad sen blir det myyys i soffan :) me liiiike!



Syskonkärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0