Måndag 21/9

Tjenixen!
Var ett bra tag sen jag uppdaterade bloggen så tänkte göra det nu. Det har hänt en hel del grejer den senaste tiden men orkar inte rabbla upp allting, allt är som det ska iallafall och jag mår bra :) jag kom hem från jobbet för ett tag sen, känns tungt med Måndag men tiden går fort, snart är det Fredag igen. Min helg har jag spenderat hemma i läggan, har bara chillat, städat och tvättat, inte så mycket mer men det är ju sånt man måste göra när man har eget. När man väl är ledig så har man fullt upp med annat men man försöker få tiden att räcka till så mycket mer men det är svårt. Aja, det är bara att gilla läget helt enkelt! Det känns så otroligt skönt nu när basketen har dragit igång igen och jag äntligen kan träna utan några halsproblem, det är ju underbart. Så glad att det blev bra efter operationen :) tänkte ta på mig och gå ut på en prommis med Benz nu men ni får ha det så bra! Puss :]

Svar till Magda:
Jag har köpt min tunika på Diva och det är märket WESC.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0