Söndag 6/9

Då var det slutet på denna helg och det har gått lika fort som vanligt. Jag har spenderat min helg hos pappsen med min syster :) på fredagen hade hon 18 års fest och det var riktigt trevligt sen for jag till Hanna och sov i Boden, alltid lika kul och träffa min babe. Igår var det riktigt lugnt, chillade hemma med sis sen blev det en prommis till mammsen och idag blir det väldigt lugnt. Sitter och käkar nudlar just nu och sen tänkte jag ta en powerwalk till stan, ska handla lite på willys och gå på sun tan och sola sen blir det hem och laga middag och bara mysa på i soffan :)

Hoppas eran helg har varit toppen! Puss & Kram :)


Kommentarer
Postat av: magda

måste bara fråga! den blå rutiga skjortan du har, vart är den ifrån? :)

2009-09-20 @ 23:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0