Lördag 10/4

Godkväll!

Gårdagen var trevlig, det blev dock förlust för Plannja med några pinnar men vi får hålla tummarna att dom vinner på Tisdag då dom har hemma match :) Det blev övernattning hos pappsen i natt, skönt att slippa ta sig hem efter krogen. Och idag har jag inte gjort så mycket, sov rätt länge, slingade syrrans hår och sen tog jag bussen hem till mig, har städat läggan, klippt klorna på katterna och borstat dom, det är helt galet hur mycket päls dom små liven släpper, jag skulle kunna fylla en hel jävla påse med hår, det tar aldrig slut, haha. Är galet hungrig just nu så jag måste gå och laga lite käk, sen blir det en promenix till stan, ska se El Clásico hos pappsen, det suger dock att Zlatan är skadad och inte ska vara med, men men..

Aja, hoppas ni får en toppen kväll! Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0