Onsdag 7/4

Hellu!

Äntligen är våren här, vilken underbar känsla, bar mark och plus grader ute, det gillas :) Allt känns så mycket lättare nu, eller inte just idag, för jag har hamnat i en grymt jobbig svacka, har så sjukt mycket tankar i huvudet som maler på dag och natt, men jag hoppas att det blir bra snart. Min största önskan just nu är att fara härifrån, typ en vecka utomlands eller till mina syskon och syskonbarn, det skulle göra så otroligt mycket för jag behöver verkligen ett miljöombyte, jag bryter seriöst ihop snart .. Aja, jag blir borta nästan hela sommaren så jag har en del att se framemot, men det bästa är att jag ska få spendera den med mina älskade syskon som betyder mest för mig, kan inte annat än längta ♥

Och nu är påskledigheten över och min påsk har vart riktigt lugn och skön, har spenderat den uppe i tornedalen med massa släkt, pimpeltävling, god mat och snarra så jag ska verkligen inte klaga.

Här kommer lite bilder:
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0