Chillidill

Hellu!

Sitter och lyssnar på musik och pratar med Carin på msn just nu :) Tänkte gå och lägga mig strax så jag är utvilad till imorgon men jag kommer väl hamna i säng efter 11 tiden som vanligt. Aja, sista arbetsdagen imorgon sen är jag ledig fredag men då ska jag jobba på lördag. Helgen kommer iallafall bli riktigt lugn för min del, det blir tacos och filmkväll hemma hos mig på fredag med sis, Linn och Ida och sen på lördag blir det jobb som sagt och på kvällen blir det nog rätt lugnt och söndagen ska jag spendera på gymmet och så ska jag umgås med Linn Seger. Det var sjukt länge sen vi umgicks så det ska bli kul :) 

Jag känner mig väldigt förvirrad just nu, vet varken in eller ut ..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0