Fet-tisdag!

Idag är det fet-tisdag, det innebär att dom flesta käkar semlor, jag är fan udda för jag tycker verkligen inte om det :p Usch, fy och blä! Aja, min dag har rullat på som vanligt, jag har jobbat sen for jag hem, tänkte ta en powernap men det slutade med att jag vaknade upp efter ca två timmar, inte så jävla lyckat. Börjar jobba innan sju imorgon så jag hoppas att jag kommer somna i tid iallafall. Jag och Erica kom in för ett tag sen efter en långprommis runt staun, det var rätt kyligt men så sjukt skönt efteråt ..  

Helgen som var bestod av utgång, basket, promenad i det underbara vädret och mys med tjejerna :) Riktigt härlig helg! Ska mysa med min kära syster nu innan john blund kommer på besök! Pussss :)



Forever & ever <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0