Nu är det fredagsmyyyys :)

Godkväll!

Redan slutet på denna veckan, det har gått så himla fort men det gillas starkt :) Jag vaknade precis efter en powernap och sitter nu och inväntar Frida. Vi ska gå på coop och köpa nå gott sen blir det förmodligen att se hockeyn, Kanada-Finland. Riktigt tråkigt att Sverige åkte ut i kvarten, men det kan ju inte alltid gå vägen, så är det ju.

Imorgon är det lördag, då blir det en snabbsväng på stan och köpa ett par nya skor sen beger jag mig till pappsen där det blir middag med lite nära och kära och efter det blir det att dra sig vidare mot Boden och farmen :) Me like!

Hoppas ni får en toppen helg för det ska jag ha ;) Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0