Tidsfördriv:

Var är dina syskon just nu? Jimmy jobbar, Mia är hemma med barnen och Erica är hemma.
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov!
Vad är det första du gör på morgonen? Kollar mobilen.
Hur svarar du i hemtelefonen? "Hej, det är Emilia!"
Hur svarar du i mobiltelefonen? Det beror på vem som ringer.
Vem ringde du senast? Hanna.
Hur mycket pengar har du? Så jag klarar mig!
Senast kramat och när? I lördags.
Antal timmar sömn inatt? 4 typ.
Vem sov du hos senast? Papi
Vem sov hos dig senast? Erica
Vem vet mest om dig? Min syster Erica :)
Vem vet du mest om? Erica :)
Vad ser du fram emot? Sommaren!
Vad vill du ha just nu? Värme tack.
Vem längtar du mest efter? Big sis.
Vem stör du dig på? Ingen jag kommer på just nu.
Vem vill du sova bredvid inatt? Deru ;)
Vilken buss åker du oftast? 6 eller 9.
Vilken årstid är det nu? Vinter, brrr!
Anser du dig själv snygg? Njaa.
Har du varit kär? Jo.
Är du en bra partner? Ja, det hoppas jag :)
Har någon varit otrogen mot dig? Inte vad jag vet iallafall.
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? Nej.
Har du varit otrogen? Nej och det kommer aldrig hända.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Uppraggad.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja :)
Vad åt du senast? Rödingfile med bulgur.
Är du polare med grannarna? Yes.
Har du varit på ett party? Oh yes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0