Trött, tröttare, tröttast ..

Godkväll!

Jag kom precis in efter en långprommis med Benz, det var riktigt skönt men kyyyligt. Tänkte dricka lite té nu så jag blir lite varm :) Är galet trött efter den här dagen men jag känner mig rätt nöjd ändå, har hunnit med en hel del. Började dagen med jobb, sen tog jag mitt pick och pack och gick på inpuls och körde styrke. Sedan när jag kom hem så var jag sjukt sugen på att ta en powernap men jag bestämde mig för att laga middag och sedan ta en långprommis med Benz, och så blev det.

Imorgon är det helg och det känns underbart. Morgondagen kommer bestå av jobb, fix sen feeest! Känner mig ovanligt pepp faktist och det är bara POSITIVT :) Annars så blir det väldigt lugnt, ska bara träna och mysa på. Men hoppas ni får en underbar helg!

Pusss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0