26 JUNI

Godmorgon!

Jag vaknade för ett tag sen och har precis käkat frulle så nu är jag mätt och belåten. Gårdagen var hur mysig som helst, dagen började med jobb sen tog jag, mina systrar, Tessan och David en promenad till vallarna där vi var några timmar, vi åt midsommarmat och hade det riktigt trevligt, och vädret var toppen så det kunde inte bli bättre. Hoppas ni också hade en bra midsommarafton :) Nu har jag och Erika varit i Nyköping 1 vecka och det känns bra, men man saknar självklart familjen och vännerna, men det är bara nyttigt och få sakna allt där hemma för då uppskattar man det man har på ett helt annat sätt.

Ska gå och ta hand om mina sockertroll nu! Hoppas ni får en bra helg :)


Mosters sockertroll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0