En lista:

Jag kommer från? Sverige.
Jag heter? Emilia!
När fyller du år? 7 Juli.
Tycker du om någon just nu? Jag tycker om många :)
Om sex månader? Då är jag i Nyköping och jobbar.
Jag samlar på? Kläder.
Gröna eller röda äppeln? Röda.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Mina älskade systrar.
Gillar du golf? Njaa.
Vilken tid gick du upp idag? 05.15.
Har du sovit i din egna säng inatt? Yes!
Har du sovit ensam inatt? Nope, med Sussie ;)
Har du strumpor på dig nu? Förmodligen!
Hur svarar du i telefon? Beror på vem som ringer.
Vad ska du göra ikväll? Chilla!
Vad ska du göra imorgon? Jobba, sola och umgås.
Var vill du bo när du blir stor? Vet ej!
Är det okej att gråta? Självklart.
När grät du senast? Kommer inte ihåg.
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren, helt klart!
Laddar du ner musik och film från internet? Nej.
Skulle du göra om du vann en miljon? Resa och unna mig det jag vill ha.
Bär du glasögon eller linser? Inget av dom.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej.
Har du piercing? Bara i öronen.
Har du tatuering? Nej!
Vill du gifta dig?  Ja, en vacker dag :)
Vill du ha barn? Det är klart!
Solar du ofta? På sommaren ja, ibland på solarium.
Är du bra på att laga mat? Helt okej.
Gillar du att dansa? Oh yes!
Hur vig är du? Mycket vig.
Vilken är din favoritglass? Ben & jerry.
Tror du på ett liv efter döden? Nja!
Bor dina föräldrar tillsammans? Icke det.
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska.
Vilken ögonfärg har du? Blå!
Vilka hårfärger har du haft? Blond när jag var liten, har blivit mörkare med åren.
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Det har hänt några gånger.
Är du beroende av något? Jo!
Senaste låt du hörde? Black eyed peas - Rock that body.
Brukar du bädda sängen? Alltid!
Vem kramade du senast? Susanne.
Var du glad igår? Yes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0