Lördag 13/3

Kass uppdatering från min sida, men det är ju inte så ovanligt :p Klockan är inte ens nio och jag är vaken (kors i taket) men det beror på att vi ska fara till IKEA alldeles strax, annars hade jag sovit som en stock. Är galet trött men snart kommer min kära far och hämtar upp mig och då ska vi hämta sis, A-C och Kent. Det blir nog en trevlig tripp till Happis :) Senare ikväll blir det Boden och utgång, vi får dock se om jag ids dricka, känner mig inte speciellt sugen förtillfället.

Btw, det är helt underbart väder ute idag. Man blir så otroligt mycket gladare och piggare när det är skinande sol och klarblå himmel :) Helst av allt hade jag velat ta en långpromenad på isen men det kommer fler dagar. Måste göra mig klar nu men hoppas ni får en toppen helg. Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0