Ny vecka med nya utmaningar ..

Kom precis hem efter en helspäckad dag. Har hunnit med en hel del, dagen började med jobb, sen gick jag ner till gymmet och sprang på löpbandet, efter det tog jag bussen hem till min kära mor, käkade middag med henne sen gick jag till elgiganten och köpte en ny plattång, alla mina jävla plattänger går sönder på en gång typ, det är väl inte meningen att jag ska ha en sådan. Aja, när jag varit på elgiganten så tog jag bussen in till stan, gjorde lite ärenden och sedan gick jag till willys och handlade mat och nu har jag äntligen kommit hem. Hade tänkt promenixa med syster ikväll men det får bli imorgon istället, är så sjukt trött så det får bli en tidig kväll för mig :)

Snart är det påsk, det ska bli så skönt! Jag jobbar imorgon och onsdag sen har jag "lov" några dagar och då beger jag mig till Anttis med mamma och Erica, ska bli supermysigt att spendera påsken där. Vi kommer dock ha ett fullspäckat schema, man måste ju hinna fara och hälsa på släkt och vänner i Pajala och sedan blir det ju självklart den hederliga pimpeltävlingen + afterpimpling, skid och skoteråkning och massa mys med moffa :) 

Här kommer lite bilder från förra påsken: 

  
 
 
  
 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0