Ny vecka & nya utmaningar

Kom precis hem från jobbet. Måndagar är alltid så sega och tråkiga, jag önskade att man hade haft tre dagars ledighet, man hinner fan inte göra nå på helgerna när man ska ta igen sig efter en hård arbetsvecka. Aja, det är bara gilla läget! Känns som att jag har hamnat i en svacka förtillfället, allt känns så fruktansvärt jobbigt just nu, har tappat all motivationen och vill bara spola fram tiden så det blir sommar, jag är så fruktansvärt less på denna gråa vardag, det händer fan inge roligt. Det är bara jobba, träna, äta och sova, vilket liv, wiiiiho. Positivt inlägg, nooot!

Tur att jag har sommaren att se framemot, den kommer spenderas i Nyköping med alla nära och kära, jag längtar så fruktansvärt mycket. Jag och lill sis ska jobba hos brorsan på ICA så vi kommer tjäna ihop moooney :) Det är dock 3 månader tills dess men man får försöka se det positivt även fast det är svårt ibland ..

Ska börja med maten på ett litet tag sen blir det en långpromenad med sis och Benz. 


Älsklingsvovven ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0