Torsdag 18/3

Tjenis!

Vilket jävla väder det har varit/är idag, usch. Jag som hade fått lite vårkänsla men har tappat den totalt, det snöar och snöar och verkar som att det aldrig kommer sluta. Aja, det är bara att gilla läget, förhoppningsvis så smälter det väl bort inom en snar framtid. Det är redan slutet på denna torsdag, har jobbat idag som vanligt, nu är jag hemma men ska strax ta en buss till stan där det blir bastukväll med pappsen och syster, så skööönt :) Helg i morgon, underbart, jag ser verkligen framemot den här helgen. Det blir väldigt lugnt för min del, i morgon spelar plannja deras sista seriematchen så det blir självklart att se den och på lördag ska jag umgås med Fenny, vi får dock se vad vi hittar på, beror helt på vädret :)

Måste packa väskan nu, pösss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0