Våffeldagen

Tjenis!

Det är redan Torsdag och jag tyckte nyss att det var Måndag. Fattar inte vart tiden tar vägen? Imorgon är det helg iallafall, underbart. Jag jobbar dock på Lördag så det blir en kort helg för min del men snart är det påsk och då blir det att fara upp till Tornedalen och spendera påsken där med moffa, det ska bli så skönt, ser verkligen framemot det.

Ska käka middag nu, det hade suttit fint med våfflor men har inge våffeljärn så det får bli fil och flingor till middag idag, orkar inte ställa mig och kocka, är död efter denna arbetsdag, klockan ringde 05.00 så jag har en anledning att vara trött ;) Måste snabba mig nu, promenad runt sjön om ca tjugo min med sis och Jamesgubben.



Utan dig är jag ingenting <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0