1 MAJ

Godkväll!

Kass uppdatering från min sida, men det är ju inge ovanligt. Jag tänkte först och främst berätta att plannja förlorade den femte SM-finalen mot Norrköping Dolphins ikväll så det innebär att Norrköping har tagit hem SM-Guldet, dom vann med 4-1 i matcher, jävligt hängigt men men ..  

Tänkte berätta lite om min helg :) Den har jag spenderat med mina vänner, igår (valborg) jobbade jag sen mötte jag upp Tina på stan, hittade dock inge nytt till kvällen förutom ett halsband, när man verkligen måste hitta någonting då hittar man inte ett skit, det är så tyyypiskt ;p Aja, sen cyklade vi hem, jag tog en powernap och sen bar det iväg till familjen Granberg där det blev grillning och förfest med brudarna och sedan avslutades kvällen på cleo där Million Stylez spelade, så det var jätte trevligt :) Och idag när jag vaknade upp hade jag självklart blivit riktigt förkyld så jag är helt igentäppt i näsan och har ont i huvudet plus halsen, alltid lika nice, NOT. 

Jag tänkte gå och bädda rent i systers säng nu och sedan sova, hoppas verkligen att jag känner mig piggare imorgon för jag har inte tid att vara hemma från jobbet .. Men ha en super trevlig kväll/natt allesammans!

Pusss :}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0