12 MAJ

Tjenis!

Kom precis hem från jobbet så nu är jag hemma hos mamma och chillar :) Jag är ledig imorgon eftersom det är en röd dag, det ska bli riktigt skönt för nu har jag jobbat åtta dagar i rad och på fredag jobbar jag till ca 12 och sen är jag ledig hela helgen så jag har bara en halvdag kvar att jobba, nice nice nice :)  

Helgen ska spenderas i B-town, på fredag efter jobbet beger jag mig till Hanabanana, vi får dock se vad vi hittar på, antingen blir det fest eller myskväll och på lördag ska jag och fika med Carin :) Och sen ska jag försöka fara ut och springa någon gång under helgen om jag känner mig piggare, min förkylning har inte släppt än och den bröt ut förra veckan så det är på tiden att jag blir frisk snart.

Ska packa väskan nu sen möta upp Sanna i staaan! Hoppas ni får en toppen dag :) Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0