15 MAJ

Fyfan vad underbart väder det har varit idag :) Nu är sommaren äntligen här ..

Gårdagen spenderades i Boden hos Hanna, det blev inge utgång så vi var hemma hos henne och chillade, skönt att inte vakna upp bakis eftersom det var så fint väder. Och idag mötte jag upp Carin på stan, vi strosade runt lite och sedan gick vi på Hanssons och fikade/lunchade. När jag kom hem från Boden for jag till Mia där det blev grillat till middag med brudarna och lite kubbspel på kvällskvisten. Nu sitter jag hemma hos mami och ska snart gå och lägga mig, har grymt ont i huvudet så orkar typ inte vara vaken ;p

Aja, nu ska jag bege mig från dumburken! Good niiiight ;-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0