Torsdag 7/10

Godkväll!

Sitter hemma hos pappsen och dricker te, är galet trött så tänkte gå och lägga mig på ett litet tag. Har jobbat idag och sen kom mammsen och hämtade upp mig, vi for till kiropraktorn och knäckte till min rygg. Har träning just nu men måste ta det lugnt efter denna behandling och nästa vecka måste jag dit igen, jag kommer bli RUINERAD, 450 kr för 30 min, det är inte speciellt billigt, men det är det värt i slutändan ..

Helg imorgon, så skönt! Börjar dagen med jobb sen ska jag få massage av Jasna och sen får jag se vad som händer, antingen blir det idolmys hemma i soffan eller så blir det häng med mjölkisgänget. Och på lördag har jag match och sen ska jag vara hundvakt åt Beeenz :) Älsklingsvovven min!

Ska börja röra mig mot sängen nu! Good night ;-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0