Äntligen helg!

Nu är det äntligen fredag och helg, det innebär att jag är ledig :D Har ett fullproppat schema hela helgen så det blir ingen slapphelg för mig direkt. Ikväll ska jag kolla idol och fixa lite med alla mina kläder men imorgon blir det avskedsfest för Micke och Helle plus att jag är kattvakt åt min kära arbetskamrat som är i Sthlm, så måste bege mig till Bergnäset och mata det lilla livet :) 

Denna vecka har gått så fruktansvärt fort, jag har bara jobbat, ätit, tränat och sovit. Har inte hunnit med något annat, och nästa vecka kommer det se likadant ut. Men det gör ingenting för snart drar jag till Thailand :D 

Ska tända lite ljus och lägga mig framför tvn och invänta idol och min kusin som är med :)



Björn Nagander - Mary Ann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0