Torsdag 23/9

Tjeeenis!

Har precis käkat middag, det blev stekt palt så nu är jag mätt och belåten. Om ett tag ska jag, sis och Belly gå ner och basta och efter det blir det idolmyyys :) Håller självklart tummarna för Björn!

Det är redan Torsdag, och jag kan inte mer än gilla det :) En jobb dag kvar sen är det helg, gud så skönt! Har känt mig väldigt hängig sen i Söndags men jag har jobbat iallafall, har en infektion i kroppen, börjar svettas direkt jag anstränger mig det minsta så jag har inte tränat på hela veckan. Jag måste faktist erkänna att det påverkar mig pyskiskt, jag blir så himla deppig när jag vet att jag inte kan träna, så jävla jobbigt. Vill typ gräva ner mig och vakna när jag känner mig pigg och glad. Men men, det är bara le och se glad ut!

Ska gå och packa ihop bastugrejerna nu, herrrå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0