ARTONDE FEBRUARI

Då var den efterlängtade helgen här, och jag har ingenting inplanerat. Eller först var det tänkt att jag och min far skulle spendera hela helgen i Skellefteå, men det blev ändrade planer så nu ligger jag hemma i sängen. Har käkat pizza och bastat med mina kära föräldrar ikväll, så det har vart trevligt, inte så ofta det händer.

Och sen får jag se vad som händer resten av helgen, tar allt som det kommer helt enkelt. Har dock en önskan, att jag skulle få spendera helgen med mina älskade systrar som festar och har kuuul ikväll, men njeet, dom är alldeles för långt bort.

Nu ska jag återgå till face! Puss



Ta mig tillbaka till sol & vääärme ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0